Helmikuusta alkaen saat yhteyden asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse sekä verkkosivujen TYS Chatin ja asukassivujen kautta ma–pe klo 10–15. Asukastoimistomme ovet ovat jatkossa avoinna ma–pe klo 12–15. Jokaisen kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä asukastoimisto on kuitenkin avoinna klo 10–16, jotta uusien asukkaiden muutto sujuisi mahdollisimman mutkattomasti.
Asukastoimiston aukioloaikojen ulkopuolinen kiinteistöhuoltopäivystys ja vartija palvelevat asukkaita entiseen tapaan. Ovenavauspalvelu päivystää jatkossa arkisin klo 15–08 ja viikonloppuisin 24 tuntia vuorokaudessa.
Laaja kattaus sähköisiä palveluja
TYS on jo pitkään panostanut sähköisiin asumisen palveluihin. Niin vuokrasopimuksen allekirjoittaminen, vikailmoitukset, huoltopyynnöt, sauna- ja kerhohuonevaraukset kuin yhteydenotot asiakaspalveluun hoituvat kätevästi sähköisten kanavien välityksellä. Vuonna 2022 käyttöön otetun avainautomaatin ansiosta jopa avainten nouto onnistuu muuton yhteydessä toimiston aukioloaikojen ulkopuolella.
Uudistettujen palveluaikojen avulla varmistamme, että palveluneuvojamme pystyvät jatkossakin vastaamaan asukkaiden yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti myös sähköisissä kanavissamme.
Uudet palveluajat pähkinänkuoressa:
Puhelin, sähköposti ja sähköiset kanavat: ma–pe klo 10–15
Asukastoimiston aukioloajat: ma–pe klo 12–15
Kuun ensimmäisenä arkipäivänä asukastoimisto, puhelin ja sähköiset kanavat: klo 10–16.