Turun Ylioppilaskyläsäätiö julkisti vuoden 2018 alussa ensimmäisenä opiskelija-asuntoyhteisönä omat palvelulupauksensa. Palvelulupauksella TYS kertoo asiakkailleen millaista palvelua he voivat odottaa säätiöltä. Lupauksessa on otettu huomioon asiakasvaiheen eri vaiheet – asunnon hakijat, asukkaat ja poismuuttajat. Lupaukset ovat myös viesti siitä, mihin säätiö on sitoutunut. Palvelulupaukset liittyvät kiinteästi strategian toteuttamiseen.
Turun Ylioppilaskyläsäätiön palvelulupaus
Lupaamme parasta palvelua asiakkaillemme
Otimme palvelulupauksen ensimmäisenä opiskelija-asuntoyhteisönä käyttöön
Lupaamme:
Asunnon hakijalle:
- haemme yhdessä sinulle sopivan asunnon
– kun haet asuntoa, vastaamme yhteydenottoosi viimeistään seuraavana työpäivänä
– palveluneuvoja auttaa tilanteeseesi sopivan asunnon valitsemisessa - syksyn uudet opiskelijat saavat asuntotarjouksen viimeistään kolmen kuukauden kuluttua, jos hakija ei ole rajannut hakutoiveita
– mikäli asuntoja on vapaana, saat asuntotarjouksen heti
– voit hoitaa lähes kaikki asunnon vuokraamiseen liittyvät asiat sähköisesti - asukasvalintakriteerimme ovat avoimet ja läpinäkyvät
- olemme turvallinen ja varma valinta opintojaan aloittavalle
Asukkaalle:
- vastaamme yhteydenottoosi viimeistään seuraavana työpäivänä
– palvelemme sinua henkilökohtaisesti: asiakaspalvelussa, chatissa, somessa, puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostilla ja asukassivujen kautta - takaamme sinulle mahdollisuuden asuntoon koko opiskeluajaksi
- asuntojemme vuokrat ovat 15–20 % edullisemmat kuin alueen vastaavat asunnot samoilla ehdoilla yksityisillä markkinoilla
- sitoudumme kestävän kehityksen arvoihin rakentamisessa ja kiinteistöjen ylläpidossa
- suunnittelemme ja rakennamme asunnot opiskelijoille
Poismuuttajalle:
- voit jatkaa asumista vielä vuoden valmistumisesi jälkeen
- palautamme vakuusmaksun kuukauden kuluessa sopimuksen päättymisestä, mikäli ei ole selvitettävää